Tip čtenářů v TV programu
Už nějakou dobu používám pořád ten samý televizní program. Je dobrý, rychle se načítá, je přehledný, ukazuje průběh momentálně běžících pořadů… A co je nejlepší, nikdy není ode mne dál, než na jedno kliknutí. V tomto televizním programu můžete dát jakémukoli pořadu svůj hlas. Pořady s hlasem diváka(ů) se potom označí i v samotném přehledu.
Přemýšlel jsem nad tím tuším i včera – přemýšlel jsem, k čemu že to je, to „dávání tipů“. Každý divák má jiný vkus, a proto si nemůžeme primárně všímat jen otipovaných pořadů. Už vícekrát jsem tip čtenářů zahlédl u Ordinace v růžové zahradě, nebo u díla podobného kalibru – a uznejte sami – to je jasný důkaz, že „tip“ se stává zbytečným. Asi by bylo pěkné tento jev k něčemu přirovnat, ale omluvte mě, nic vhodného mě nenapadá.
Stalo se to dnes, když jsem se chtěl podívat, kdy začínají Simpsonovi. Právě dnes se potvrdilo, že tip se ubírá vstříc své záhubě. (Klikněte na obrázek)
Mimochodem, víte, proč se tomu říká „tip čtenářů“ a ne „tip diváků“?
Komentáře (3)
k formuláři
RSS kanál komentářů
11.11. 2005 — 17:57
Protože „čtenářů“ zní marketingově mnohem lépe, v tom symslu ze stred zajmu je cteny web a nikoliv televize, na niz se divas.
11.11. 2005 — 18:31
No jo, ale neměli by ten tip dávat lidi, co pořad/film už viděli? Pokud ano, jsou to zároveň čtenáři televizního programu, ale především jsou to diváci té relace.
11.11. 2005 — 19:15
správná odpověď je: tip čtenářů.
už proto, že v tom programu se vyskytuje i tip redakce, takže tip diváků by byl nelogickým doplňkem :)
Přidat komentář