O tajemství loga FedEx
Jen se podívejte pozorně na logo společnosti FedEx. Je v něm schován malý „vtípek“. Pokud „to“ nevidíte, nevěšte hlavu, zdaleka nejste jediní. Pokud ano, gratuluji! :-)
Stále nic? Tak vám to prozradím: prostor mezi dvěma posledními znaky (E a x) tvoří šipku. Je to úmysl, anebo náhodou přidaná hodnota loga, která vznikla když dyzajnér stáhl mezi-znakové mezery? Vnímáme tu šipku i když o ní nevíme? Jedná se o prohnaný fígl, který vzešel ze spolupráce firemních grafiků a psychoanalytiků? Co na to Jan Tleskač? A co Derren Brown? Na některé z vyřknutých otázek naleznete odpověď na Enquireru.
Když už znáte tajemství FedExu, díváte se na logo jinak… sofistikovaněji. :-)
Komentáře (3)
k formuláři
RSS kanál komentářů
23.8. 2006 — 19:28
Něco podobného ale naopak je i v logu Carrefour. Teda alespoň mně trvalo dlouho, než jsem si všiml, že ta šipka či ornament je vlastně písmeno C.
24.8. 2006 — 22:35
Díky za komentář! :-) To Céčko holt splývá s pozadím…
24.8. 2006 — 22:36
Ono těch splývajících bude víc, dnes jsem narazil na http://www.skatekm.cz/_work/wert/files/h.gif :)
Přidat komentář