O tajemství loga FedEx

Jen se podívejte pozorně na logo společnosti FedEx. Je v něm schován malý „vtípek“. Pokud „to“ nevidíte, nevěšte hlavu, zdaleka nejste jediní. Pokud ano, gratuluji! :-)

Stále nic? Tak vám to prozradím: prostor mezi dvěma posledními znaky (E a x) tvoří šipku. Je to úmysl, anebo náhodou přidaná hodnota loga, která vznikla když dyzajnér stáhl mezi-znakové mezery? Vnímáme tu šipku i když o ní nevíme? Jedná se o prohnaný fígl, který vzešel ze spolupráce firemních grafiků a psychoanalytiků? Co na to Jan Tleskač? A co Derren Brown? Na některé z vyřknutých otázek naleznete odpověď na Enquireru.

Když už znáte tajemství FedExu, díváte se na logo jinak… sofistikovaněji. :-) 


Komentáře (3)

k formuláři

RSS kanál komentářů

    • Komentář číslo: 1
    • *
    • Jméno: tracy
    • Odesláno:
      23.8. 2006 — 19:28

    Něco podobného ale naopak je i v logu Carrefour. Teda alespoň mně trvalo dlouho, než jsem si všiml, že ta šipka či ornament je vlastně písmeno C.

    • Komentář číslo: 2
    • *
    • Jméno: Kahi
    • Odesláno:
      24.8. 2006 — 22:35

    Díky za komentář! :-) To Céčko holt splývá s pozadím…

    • Komentář číslo: 3
    • *
    • Jméno: Kahi
    • Odesláno:
      24.8. 2006 — 22:36

    Ono těch splývajících bude víc, dnes jsem narazil na http://www.ska­tekm.cz/_work/wer­t/files/h.gif :)

Přidat komentář

Nápověda ke psaní komentářů

Zde formátuje Texy!

  • *zvýraznění*
  • **silné zvýraznění**
  • > citace
  • "odkaz":http://kam
  • [4] reakce na komentář
  • zdrojové kódy a více

komentáře

úplně nahoru